Článek Každý měsíc

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Každý měsíc

29. 07. 2017 - 10:47

barjoha: Ha! Ty jsi můj člověk! Menstruace prostě je a to je tak všechno, co k tomu říct. Nevytahuju se, ani neschovávám. Holčičky od malinka ví, že jednou za měsíc používám vložky a nějak to neřeší. Akorát říkají: "Ty máš eM?!" a hotovo.
Reklamy na hygienické potřeby mi přijdou směšný, ale na kterou jsem obvzlášť alergická, je "pokec s vagínou". To bývám i hrubá až vulgární

---
barjoha.pise.cz

01. 08. 2017 - 13:30

hroznetajne: eM, to je pěkný .
Ona teď je v televizi reklama, kde paní říká: "Nevím, co se děje s mou vagínou." a to mě teda fakt zvedá ze židle. Je to označení části lidského těla, chápu, ale dát to do tak frekventované reklamy? Proč?

---
hroznetajne.pise.cz

29. 07. 2017 - 13:07

myfantasyworld: Naprosto s tebou souhlasím, nemám ráda reklamy na vložky a je pravda, že je to intimní věc, ale přeci jen občas se o menstruaci v rodině zmíníme, o tom, že to mám dostat nebo to zrovna mám a že se kvůli tomu nejedu koupat atd.
Ale takovéhle kampaně mi lezou na nervy.
Tak mluvící pipiny jsem neviděla a je to fakt děsný, lituju toho, že jsem si to pustila. A taky nechápu, proč se dávají holčičí jména, hodně často se setkávám, že se říká dětem, že mají kačenku. Ach jo, máme to těžké s našimi jmény.

---
myfantasyworld.pise.cz

01. 08. 2017 - 13:32

hroznetajne: Já zase chápu, že každý produkt potřebuje reklamu. Léky na erekci, léky na klouby, hygienické potřeby, toaletní papír,... Ale prostě se mi nelíbí .

Jo jo, kačenku jsem taky slyšela. I Julču... Na mém blogu se na toto téma už jednou vedla debata, nevzpomínám si pod kterým článkem . Strašný...

---
hroznetajne.pise.cz

29. 07. 2017 - 14:25

tlapka: Ta propagace mi připomíná vtip, jak klučina říká, že by chtěl k narozeninám tampóny, že sice neví, co to je, ale dá se s tím jezdit na kole i plavat.
Doma se nebojím říct, že to na mě přišlo, a proto jsem strašně mlsná, mám obličej samý beďar a celkově vypadám tak, jak vypadám - se mnou to bohužel dost cvičí a bývá mi i viditelně špatně. Takže hrát nějaké divadýlko na zapírání je to poslední, na co mám náladu, ale ani to nikomu necpu. Prostě chci, aby mamka věděla, že to, že jsem zalezlá u sebe, zelená jak sedma a třeba i s pláčem na krajíčku neznamená, že se děje něco hrozného, prostě jsem to dostala, no. S kámoškou o sobě víme, že jsme se synchronizovaly, ale tuhle veřejnou adoraci nechápu. Podle mě je to jako všude - lidi zapomínají na střední cestu. Copak se musím za něco stydět NEBO na to být vyloženě pyšná? Nemůžu to já i mé okolí prostě brát, jak to je? Můžu a jde to, ale tyhle kampaně mluví jinak...
Jinak k terminologii můžu přidat ještě ekofeminismus. Na to jsme narazily někde v politologii, že ženy by měly být více u moci, protože propojením s přírodou ještě neztratily instinkty nebo co. V testu se to kupodivu neobjevilo.

---
tlapka.pise.cz

01. 08. 2017 - 13:35

hroznetajne: Hahaha . No jo, to je ono. U mámy ve třídě na to jednou zavedli děti řeč a většina kluků si myslela, že to, co na vložkách končí, je modré. Čemu se pak teda vlastně divíme .
Tak u nás se teda taky nezapírá. Navíc jsme tři holky v domě, takže tancovat a dělat jakože nic je absolutně zbytečný. Ale bavit se o tom a rozebírat to nemáme potřebu. A že je u toho člověku někdy opravdu bídně a špatně, to je věc druhá. To Ti teda nezávidím .
To mně se jednou stalo, že na to téma se mnou chtěla mluvit holka, co mě znala sotva pár hodin. A tohle já třeba absolutně nechápu.

Ekofeminismus, jo? Zajímavý, zajímavý .

---
hroznetajne.pise.cz

13. 08. 2017 - 20:31

untitled: S tím plaváním a ježděním na kole jsi mě dostala. Tlemím se ještě teď.

---
chiarium.blogspot.cz

29. 07. 2017 - 19:08

chaostheory®pismenkuje.cz: Souhlas, nechapu, proc takoveho povyku porad. Ja to beru jako treba curani a kakani. Proc teda v reklamach lidi neskacou radosti z toaletaku - z toho, ze na bilych kalhotach nebude videt nic hnedeho?
Fuj,to zni hnusne,co jsem napsala ale menstruace je pro me uplne to same.

---
chaostheory.pismenkuje.cz

29. 07. 2017 - 21:20

barjoha: Tak jsem si tu reklamu právě představila a málem jsem se udusila smíchy

---
barjoha.pise.cz

01. 08. 2017 - 13:36

hroznetajne: Jo, vlastně to tak je. Vidím to taky tak.

---
hroznetajne.pise.cz

29. 07. 2017 - 19:34

atraktivnistrasilka: Tohle je to samé jako focení při kojení přicuclých děcek a hlásání "Kojím dítě, kdo je víc?!" nebo "Porodila jsem dítě, které jsem se sama rozhodla porodit, kdo je víc?!" a ano, "Menstruuji, kdo je víc?!"
To už můžu rovnou napsat: "Jsem ženská, kdo je víc?!"
Menstruace je fyziologický proces, možná souhra více fyziologických procesů. Nic víc. Je nepříjemná, co si budeme nalhávat (moje nevolnosti v kombinaci s nízkým tlakem, plačtivostí a bolestí všeho možného), někdy dokáže potrápit hodně, ale to už se rovnou můžeme kupříkladu fotit při výrobě dětí, tyto fotografie zveřejňovat na svých facebookových profilech, a hlásat, že je to naprosto přirozená věc, symbol lidství, tedy není důvod k jakékoli diskrétnosti.
To je samozřejmě malinko jiné, trochu extrém, ale princip zůstává.
Nevím, to už bychom mohli oslavovat třeba i smrkání, že jo.
Vůbec mám pocit, že se vracíme do doby ještě před opicema. Čekám, kdy se na Staromáku před hodinama... Orlojem slezou aktivistky a začnou tančit a jančit kolem hromady zapálených (použitých) tamponů. Fakt netrpělivě čekám.
Vrrr. Zase jsem se rozohnila. Jak tampony na Staromáku.

Jo mimochodem, na odlehčenou. Před asi čtyřmi lety jsme s kamarádkou byly ve stejný čas na prázdninách a ve stejný čas jsme taky měly tu smůlu, že jsme se nemohly koupat, z pochopitelných důvodů. Tak jsme spolu komunikovaly a plny feministické zloby jsme se shodly na tom, že za tuhle věc vlastně mohl Adam, protože nebýt jeho, není žádná Evina kletba. Už dříve se u mne projevovaly feministické sklony, ale až tehdy jsem uznala, že vždycky za všechno může chlap!

---
atraktivnistrasilka.pise.cz

29. 07. 2017 - 21:23

barjoha: To je tak přesné. Jakmile nějaká skupina začne fungovat stylem "A kdo je víc?!" naskakujou mi pupínky. A to i v případě, že při podobném chování přistihmu i sama sebe

A ano, za všechno můžou chapi

---
barjoha.pise.cz

01. 08. 2017 - 13:42

hroznetajne: Haha, to mě pobavilo . Focení při kojení se mi taky nelíbí. Jako ano, je to přirozené, jasný. Ale zároveň svým způsobem i intimní, ne?
Výroba dětí - svým způsobem to někteří dokumentují , i když na konci většinou dítě není. No tam jsem nechtěla zabřednout. Ale já jsem obecně proti dokumentování života na facebooku, takže k tomu s nevyjadřuju, nebo se na nase*u .

Chlapy můžou za hodně věcí , pravda, ale tohle bych jim na účet úplně tak nepřipisovala. Nesmíš jim tolik křivdit. Oni zase mají svoje problémy . Jako jo, určitý zdravý "feminismus" je v pohodě, jenomže nesmíš zapomenout, že nebýt chlapů, tak tu nejsme a naopak... .

---
hroznetajne.pise.cz

01. 08. 2017 - 14:40

atraktivnistrasilka: Dokumentování výroby dětí, no... Pořád ale zůstává, že v tomto ohledu platí jistá diskrétnost, že jo. I otevřenost je do jisté míry v pořádku, ale neměla by se zaměňovat s vulgaritou, hranice je velice tenká. Neplatí jen pro výrobu dětí, ale i pro kojofotečky a vlastně i ten menses.

Ad chlapi - nojofurt. Když to máš těžký, v rodině nemám jedinýho normálního chlapa, tak kde mám pak brát ten zdravej vztah k nim. To pak dopadá takhle. Jako správná čarodejnice se procházím v černé kápi s kapucí, v ruce držím svícen a každýho mužskýho, kterýho potkám, potichu proklínám. To ti potvrdí všichni, co mě osobně znají...

---
atraktivnistrasilka.pise.cz

01. 08. 2017 - 21:27

hroznetajne: Tak tak, máš pravdu . Problém dneska je, že ke všemu se dostaneš hrozně snadno. A kolikrát i nechtěně...

Musíš si nějakýho normálního najít! Hele ale jak se to hledá nebo jak se to pozná, to já teda fakt nevím... Nechceš přijít k nám proklít souseda? Celkem mi leze na nervy poslední dobou. Za tvé služby bohatě zaplatím !

---
hroznetajne.pise.cz

02. 08. 2017 - 10:10

atraktivnistrasilka: Soused nechť se třese. A pro tebe samozřejmě gratis. Vždyť je to vlastně i můj koníček.

---
atraktivnistrasilka.pise.cz

26. 08. 2017 - 18:48

hroznetajne: Tak s tím jsem samozřejmě počítala . Kdy se Ti můžu ozvat? Předpokládám, že máš plný diář .

---
hroznetajne.pise.cz

30. 07. 2017 - 11:32

zlomenymec: Taky nemám rád slovo "krámy" A vůbec, celý tyhle záležitosti kolem toho. A ty reklamy. Ty šílené reklamy. Radši se na ně ani nedívám, v zájmu zachování duševního zdraví

Ale vzpomněl jsem si na toto

http://zlomenymec.pise.cz/475-vite-co-to-je-mindfuck-vi.html

---
zlomenymec.pise.cz

01. 08. 2017 - 13:49

hroznetajne: Hrozný to video u tebe na blogu .

---
hroznetajne.pise.cz

30. 07. 2017 - 11:51

damn-girl: Mně asi nedělá problém o tom nějak mluvit. Je to pro mě normální, tak proč o tom nemluvit. Vlastně ale asi, mezi pánským pokolením o tom asi úplně mluvit neumím . Ale mezi ženskými? Proč ne . A hrozně moc mě baví poslouchat historky od babičky, jaké vložky byly za jejích mladých let atd . Vždycky se u toho hrozně nasměju .

---
damn-girl.pise.cz

01. 08. 2017 - 13:51

hroznetajne: Jako taky mi nedělá problém o tom mluvit, ale obecně se toho zdržuji...

Jo jo, to mi mamka taky říkala, co za hrůzy se dřív nosilo a jak to máme dneska pohodlný . I když, jde tohle slovo říct v souvislosti s menstruací?

---
hroznetajne.pise.cz

31. 07. 2017 - 08:49

boudicca: Budu tady v menšině, ale myslím, že je hodně důležitý zbavit menstruaci té nálepky, co v průběhu časů dostala. Společnost by měla akceptovat, že ano, fungujeme, někdo bez omezení a někdo s omezením, ale "podle sebe soudím tebe" zde nelze aplikovat, protože je to hrozně individuální záležitost. My "dospělé" holky už zhruba všechno víme, ale mladší generaci by se tyto každoměsíční problémy měly vysvětlovat mnohem podrobněji - a nejen holkám, ale i klukům, kteří z mé zkušenosti převážně neví, jak k menstruující dívce přistupovat (Nekousne mě, když se s ní budu bavit? Fakt může mít i během měsíčků sex?). Já jsem docela otevřená a ukecaná, takže mi mluvení nevadí ani na tyto citlivější témata, ale ne každá to tak má. A tak svým kamarádům, už dospělým chlapům, občas vysvětluji fungování hormonální antikoncepce, menstruace etc., protože se o tom s nimi jejich slečny bavit nechtěly. A holky v mém okolí se snažím popostrčit k používání menstruačního kalíšku, protože je to fakt úžasná věc, jen na něj na rozdíl od vložek a tamponů reklamy nikde nevídám a spousta žen o tom nikde neslyšela, což je škoda.

---
by-boudicca.blogspot.cz

01. 08. 2017 - 13:55

hroznetajne: V pohodě , jsem ráda, že se najde někdo opačného názoru . A tipovala jsem, že zrovna ty na to budeš mít jiný pohled. Nevím proč . Já přijdu s kluky do kontaktu docela málo, pohybuju se skoro pořád v ženských kolektivech, takže jsem asi úplně neměla šanci rozebírat to s někým opačného pohlaví. Ale nedokážu si představit situaci, při které bych na to zavedla řeč . Asi... nikdy . Kdyby se mě na to zeptal, tak bych asi odpověděla. Ale přišlo by mi to prostě divný...
Za kalíšek !

---
hroznetajne.pise.cz

01. 08. 2017 - 16:52

boudicca: Jojo, já o tom snad i psala článek, i když byl zaměřený spíše na antikoncepci. Kamarádi se mnou řešili spíše antikoncepci než samotnou menstruaci, ale vnímám tato témata jako dvě spojené nádoby. Možná je to tím, že pro mě samotnou byla první menstruace docela trauma (u babičky vysoko v horách, nikde žádný obchod). Proškolená jsem byla, ale na TOTO fakt ne. Navíc jsem byla jedna z prvních ve svém věku, takže se mě holky často chodily ptát a já vysvětlovala a vysvětlovala... Internet tehdy moc neletěl, jen Bravíčko.

---
by-boudicca.blogspot.cz

01. 08. 2017 - 21:24

hroznetajne: Jo jo, vzpomínám si . Ježiši, v horách, to teda muselo být něco .
Bravíčko v tomto ohledu podle mě spíš zbytečně straší .

---
hroznetajne.pise.cz

31. 07. 2017 - 10:54

adil: Krámy - tohle vyjádření mi šlo vždycky proti srsti, je to prostě menses, když už se o tom nějak zmiňovat a plně souhlasím, že je to věc intimní, a není třeba nějakých reklam v televizi, navíc když to slyší a vidí i malé děti, tomu se zabránit asi nedá. Třeba teď v jedné poslední přišla na pořad vagina - no a pak není divu že i to dítě si toho všimne. Včera u nás na zahradě běhala u bazénku nahá dvouletá vnučka a nahý ještě ani ne dvouletý vnuk. "Má pindourka" říkala Terka, "ale já mám taky". Na to se ozval vnuk /druhá třída/ - "ne ty máš baginu!" Nojo, reklama -a chuděra vagina, dokola omílaná

---
adil.pise.cz

01. 08. 2017 - 13:57

hroznetajne: No jo, tak někdo to používá úplně běžně. Mně se to prostě taky nelíbí.

Bagina je skvělá!

---
hroznetajne.pise.cz

02. 08. 2017 - 09:39

radus: Ha! Hodně dobrý článek! Jsem asi někde na pomezí. Obdivuji otevřenost Boudiccy. Jakože fakt si myslím, že je to asi dobrý (a pro mě správný) přístup. Jen vím, že já této otevřenosti nejsem schopna. V práci býváme obvykle 3 baby v jedné místnosti... Někdy mám pocit, že se neřeší nic jiného. V současné době je to nekonečný kolotoč menstruace, ovulace, plodných dnů, neplodných dnů a série těhotenských testů... A musím říct, že mi to moc nevyhovuje.

Partner ví většinou líp než já (podezřívám ho, že si tajně vede můj menstruační kalendář) a už o tom vlastně ani mluvit nemusíme. Jen naposledy jsem ho upozornila, že přišel můj první den a ať mě nechá, protože koušu, škrábu a ječím.

Jsem určitě pro, aby se s mladými mluvilo o "vedlejších produktech". Třeba právě náladovost, přecitlivělost, žravost... Pamatuju si na svůj pubertální názor "To, že krvácíš tě neopravňuje k tomu, abys byla tak nechutně protivná." Jenže až časem jsem zjistila, že protivná jsem i já sama a že je to prostě vlna hormonů a nejde to ovládnout, jen časem najít způsob, jak si třeba zalézt a zbytečně nenervovat sebe i okolí.

A o informovanosti chlapců bychom mohly asi všechny vyprávět story...

---
radus.pise.cz

26. 08. 2017 - 18:52

hroznetajne: Raduško, moc děkuji .
Čistě ženské kolektivy jsou peklo. Už ve škole jsem utíkala z holčičích skupinek pryč, protože dřív nebo později je to pořád o tom stejném .

Koušeš? Já spíš jenom brečím a jsem malinko víc upřímná k ostatním, než bych měla, ale k fyzickému napadání mých příbuzných ještě nedošlo . Třeba ti fakt vede kalendář, kdo ví?

Jo jo, souhlasím . A děkuji moc za komentář!

---
hroznetajne.pise.cz

05. 08. 2017 - 07:13

cayenne®blbne.cz: Já se tedy řadím mezi konzervativce. Rozhodně nemám potřebu o tom někomu vykládat a vždycky mě zachvátí nepříjemný pocit, když musím někomu na rovinu říct, co mi je. Jenže občas trpím na problémy se žaludkem (ke kterým se ani po řadě vyšetření nepodařilo stanovit nějakou definitivní diagnózu), takže třeba mámu a babičku spíš uklidním, když jim řeknu, že žaludek je v pohodě a že je jen tohle a za pár dní to samo přejde. Podobně jako Tlapka bohužel patřím k těm "šťastným", které u toho skoro umírají. To mě pak vždycky připadají kacířské myšlenky, že by bylo nejlepší, kdybych se toho zbavila jednou provždy...

---
cayenne.blbne.cz

26. 08. 2017 - 19:00

hroznetajne: Tak to jsme dvě .
To mě moc mrzí. Dokážu si představit, jaké to asi je. Pár krušnějších týdnů jsem taky prožila, ale naštěstí mě to pustilo a teď to mám víc méně bez bolesti. Ono je to potom těžký, když člověk nechce pořád brát prášky, ale někdy je to opravdu k nevydržení.
Čím jsme si to zasloužily, že?

---
hroznetajne.pise.cz

06. 08. 2017 - 18:02

rebarbora: Nevím, jestli je to tím, že jsme tu vesměs introverti, ale mám to stejně - přijde mi to jako krajně soukromá věc a nějak nejsem moc schopná se o svých dnech bavit s okolím Upřímně řečeno dělá mi problémy říct si i o omluvenku z práce, když mám jen střevní potíže (a že se mi to jako bezlepkáři občas stává, když jdu třeba ven a slupnu něco, co asi nebylo tak úplně bez lepku ) a vždycky mi to přijde hrozně trapný a jsem červená až za ušima Natož někomu vysvětlovat, že jsem protivná nebo je mi blbě z důvodu ženských potíží

---
rebarbora.pise.cz

26. 08. 2017 - 19:02

hroznetajne: Ano, nejspíš máš pravdu . To znám. Mně třeba bylo blbý říkat, že mi není dobře na tělocvik. A ne že bych zrovna měla ony již zmiňované problémy (vlastně mě nikdy neneapadlo nejít kvůli tomu na tělocvik), ale prostě protože mi bylo fakt zle. Hned jsme byla řazená buď mezi ty, co "to zrovna mají" nebo mezi hypochondry. A ani jedno z toho třeba ani nebyla pravda...

---
hroznetajne.pise.cz

13. 08. 2017 - 20:30

untitled: Jsem strašně ráda, že jsem na takový článek narazila u někoho, koho už znám. Naprosto s tebou souhlasím ve všech ohledech. Jsem sice otevřený člověk a nemám problémy se bavit o čemkoliv ať už s ženami nebo s muži, ale také zastávám názor, že menstruace je intimní záležitost, která by se neměla takhle rozmazávat.
Ony tyhle "nové" reklamy jsou prací moderních feministek, které si lepí pásky na bradavky a vyráží do ulic s cedulemi "bojujte za práva sexuálních pracovnic", používají v každém vtipu slovo vagína a křičí, jak jsou chudinky ženy, které se rozhodly být matkami a pečovat o domácnost, utlačované.
Jistě, každý, jak muži, tak i ženy, by měl mít přístup k informacím a zvláště mladé dívky by měly být dobře připravené na to, co je čeká, ale tahle glorifikace menstruace je mi neskutečně protivná.
Pipiny jsem u tebe viděla poprvé a mám sto chutí si vypíchnout oči, ale myslím, že ti místo toho radši ukážu tohle: https://www.youtube.com/watch?v=AVDBD_HXtMs a řekněme, že si jsme kvit.

---
untitled.pise.cz

26. 08. 2017 - 19:28

hroznetajne: Mockrát Ti děkuji za komentář . A jsem ráda, že článek zaujal.
Moderní feministky mě nechávají chladnou. Ve feminismus s určitými hranicemi věřím. A mrzí mě, co se s tím slovem stalo, v co je poslední dobou překrucováno. Nic se nemá přehánět. Extrémní feministky jsou vždycky v konečném důsledku všem trochu k smíchu, než aby něco změnily.
Panebože, cos mi to poslala .

---
hroznetajne.pise.cz

30. 08. 2017 - 07:25

wien n: Diky bohu za menstruacni kalisek, takovym reklamam se ted muzu jenom smat. Stejne tak jako vzkazum na toaletach, at nehazim vlozky do zachodu.

08. 09. 2017 - 10:47

mow: Přemýšlím, jestli se mám k tomu jako chlap, tedy Antiměsíčkář, vyjadřovat. Neuražte se, ale já tomu fakt říkám "krámy". Měsíčky jsou moc dlouhý do pusy, menstruaci neumím vyartikulovat, ale abych nepohoršoval, budu tomu říkat v tomto komentu BT, což není zkratka pro Bluetooth, ale pro Blbej tejden

Možná je to dobou, já jí nezažil, ale znám to z článku na netu - že už koupě vložky byla intimní záležitost a ženy se styděly, už jen za to, že to mají. To, co je dnes, je druhej extrém, ale já to vnímám pozitivně - je zatím snaha vás trochu odblokovat, nebát se o tom mluvít. Po pravdě, mě vaše cykly vůbec nezajímají, ale když je to fakt krutej BT, bolí vás břicho, je vám špatně, nevidím důvod, abyste to nepošeptaly kolegyni v práci, rozhodně bych nezařval na celej kancl: "Kurva, mně je z měsíců blbě, já se asi poseru!"

Snahou těch reklam není vytrubovat do světa, jak jsou vaše menstruace sexy, jak jste na ně hrdé, zastavovat důchodkyně na ulici a chlubit se zaneřáděným tamponem. Snahou těch reklam je, aby už to nebylo takový tabu. Když jste protivné na partnery, kolegy v práci, tak těm druhým o BT říkat asi nebudete, ale partner by o tom vědět měl. Beztak se profláknete tím, že jako nic nebude.

Nepochybuji, že kamarádky za mnou jezdí v různých fázích svého cyklu, ale nikdy jsem si ničeho nevšiml, nekřičely na mě, nemlátily mi hlavou o zeď, takže v pohodě. Jedné z nich, nebudu jmenovat, jsem pomáhal vybírat menstruační kalíšek, takže z toho nedělaj tabu, tím spíš, že jsem si řekl o nějakou výzvu - něco najít, zjistit. A úkol zněl jasně - omrkni mi menstruační kalíšky. Takže jsem počkal, až budu v pokoji sám, nerad bych rodičům nebo bráchovi vysvětloval, co hledám Je to intimčo.

Mě zase trápí ejakulace, vy teda máte měsíčky častěji než já erupce, ale měl jsem období, kdy jsem dokonce uvažoval o sterilizaci. Každopádně naši jsou rádi, že jsem kluk, bejt holka a měnit mi potřeby, dost ekelhaft, jak šíkají Němci.

A abych tenhle koment dotáhl dokonce, dělal jsem si na Amatérech průzkum, jak jí ženy říkají - vaše označení nepoužíval skoro nikdo - letěly úplně jiné termíny, dost žen jí neříká nijak, některé jsem inspiroval (Nej kámoška, Hvězdná brána...), ale nejvíc mě rozsekala Babulka

Snahou těch reklam je, že se nemusíte bát dělat cokoliv, omezovat. Poslední, podle mě nejtrapnější verze je na tampony OB, kdy má buchta bílý gatě, má BT, ale její boyfriend si ji vůbec nebojí hodit na záda, a představte si, vůbec nemá rudá OB prostě fungují.

A protože mám dobrou náladu, první, kdo mi pošle svou adresu, tomu pošlu nejvtipnější knihu svýho života. Knihu, která mi rozvibrovala postel od smíchu natolik, že jsem ji musel přestat číst, neb jsem dělal rambajz, a tatínek po obědě spal před noční. Dělám dobré skutky, pište mi na ploskutak@seznam.cz

Mějte se pěkně a ať ji máte pravidelnou Mně osobně o ženách stačí vědět, že ji mají a v jejím průběhu jste často pod vlivem nálad, a neměl bych se proto přibližovat na méně než 500 metrů

---
mow.pise.cz

08. 09. 2017 - 11:01

mow: A podobný článek by šel napsat i o výplatě na účtu

---
mow.pise.cz

08. 09. 2017 - 17:56

mow: Tenhle komentář píšu už podruhý, vložil jsem se odkaz, text nezkopčil do schránky a fíha - koment v hajzlu.

No, máš pravdu. Ovšem najděte si článek od Markéty Šichtařové "Dobrý den, prsa ven." Dřív jsem ji měl rád, dnes ji považuju dost za demagogožku.

Myslím, že problémem dnešní doby je přílišná svoboda. Lidi se dřív báli mluvit o spoustě témat, naše babičky určitě tolik neprobíraly sex. Ona totiž zásadní otázka zní, co je vlastně normální? Třeba takový Prague Pride může někdo podporovat jako projev svobody, další to bere za propagaci homosexuality a potlačení standardní rodiny.

Mnohé z vás, včetně mě, rozhodí reklama na Idelyn Beliema aneb co se děje s mojí vagínou. Mě, jako zkušeného pornofila, by to vůbec rozhodit nemělo, ale jelikož se slovo "vagína" používalo zřídkakdy a naživo jsem doposud žádnou neviděl, stálo mě to uvádí do rozpaků

K tomu kojení - dřív by na veřejnosti ženy nekojily vůbec, dnes, pokud je to decentní, většině to nevadí. Ale když jsem četl na Emimi případ ženy, která si šla dát do restaurace špagety, byla tam jiná matka, ke které přiběhlo tříleté dítě, že chce bumbat, dotyčná vytála kozu, žádná plena, zástěna, tak by mi ty špagety asi přestaly dost chutnat.

Když tohle píšu, přemýšlím, jestli jsme my tady normální a svět se kolem nás, respektive někteří zcvokli, a nebo jsme moc upjatí, konzervativní, a svět kolem nás je ok.

Výhodou doby po 89 je to, že si každý může dělat, co chce, pokud to neporušuje zákony týhle země. To samý je reklama na Chilly - intimní hygiena. Když jsem to slyšel prvně, řekl jsem si, že baba musí být masochistka, když si na ni dává chilli (papričku)

A proč vám tak vadí názvy toho orgánu v kalhotkách podle křestních jmen? U Julči to chápu, ale když to vztáhnu na sebe, mně by to lichotilo (jsem Martin):

"Rozepnula mu kalhoty, stáhla je. Pod nimi objevila boxerky s Mickey Mousem, a když je poslala k zemi, vykoukl na ni jeho ztopořený osmnácticentimetrový Martínek."

Nicméně abych neplácal do větru, tak pro pány:

1) Údolí lásky

2) Růže z Jericha

3) Veletržní palác

4) Mezinožka řásnatá

Pro dámy:

1) Laskavec

2) Mezikotník klimbavý

3) Blboun nejapný

4) Svíčka bez knotu

5) Šíp lásky

6) Jednorožec

7) Malý Bobeš

---
mow.pise.cz

08. 09. 2017 - 19:13

mow: Koment výše měl být správně pod prvním od Strašilky, sorry

---
mow.pise.cz

08. 09. 2017 - 19:18

zlomenymec: Kdysi jsem kvůli překladu jedné písničky (http://zlomenymec.pise.cz/426-pisnicka-o-erekci-boner-song.html ) četl Šmírbuch jazyka českého (aneb co bych neudělal pro pořádný článek) a myslím, že jsem tam křestní jména pro, ehm, pohlavní orgány, nikde neviděl... teda myslím, už je to nějaký ten pátek, musel bych si to znova dohledat

---
zlomenymec.pise.cz

08. 09. 2017 - 19:22

mow: A odkud myslíš, že jsem čerpal? Záměrně jsem použil ty nejsnesitelnější Jmen je tam spousta - Anežka, Adolfek, Pepík...

---
mow.pise.cz

08. 09. 2017 - 19:30

zlomenymec: Jsi první člověk, který zná Šmírbuch!

---
zlomenymec.pise.cz

08. 09. 2017 - 19:30

zlomenymec: *první člověk, kterého znám

---
zlomenymec.pise.cz

08. 09. 2017 - 19:34

mow: Mám ho doma 10 let minimálně

---
mow.pise.cz